השר בן גביר תוקף את גלנט: "נהיה קואליציה של 63"

מהדורת הבוקר No Comments on השר בן גביר תוקף את גלנט: "נהיה קואליציה של 63"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "איזו מין הזיה זו לשחרר אסירים ביטחוניים? אם אין מקום בכלא, ניתן לשחרר עצירים מנהליים, עברייני מס. למה לשחרר מחבלים?". עוד אמר: "הייתי מצפה מהשר גנץ לבטל את נסיעתו אחר שלא קיבל את אישור ראה"מ לכך. יש כאן ראש ממשלה". לדבריו: "נתניהו צריך לקבל את העמדה שלנו ולא של גנץ ושאר חברי הקונספציה"

צילום: ללא קרדיט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תוקף בחריפות את השר גנץ ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "הייתי מצפה מהשר גנץ לבטל את נסיעתו אחר שלא קיבל את אישור ראה"מ לכך. יש כאן ראש ממשלה. אותו דבר בסוגיית האסירים ששוחררו. אם אין אישור מדיני זה חמור ואם יש אישור זה חמור אף יותר".

בן גביר המשיך ותקף, גם את שר הביטחון גלנט: "איזו מין הזיה זו לשחרר אסירים ביטחוניים? אם אין מקום בכלא, ניתן לשחרר עצירים מנהליים, עברייני מס. למה לשחרר מחבלים?. עצם העובדה שעדיין יש תמרון ברצועה – זה בזכות עמדתי הנחושה לא לאפשר שחרור של אלפי מחבלים במסגרת עסקה".

עוד אמר: "אני חושב שזו טעות להסיר מחסומים בכבישי יו"ש. לא ייתכן שבדיוק עכשיו לפני הרמדאן פותחים את הכבישים. הזכות שלנו לחיים גוברת על זכות חופש התנועה של הפלסטינים. המחוות לרמדאן אלו אותן טעויות של הפקידים שטעו בעבר. גלנט הוא שר מטעם הליכוד ולא ברור לי למה לא עוצרים אותו ואומרים לו 'עד כאן'. גם גנץ משחק כאן על שני המגרשים. נתניהו צריך לקבל את העמדה שלנו ולא של גנץ ושאר חברי הקונספציה. אנחנו יכולים להיות קואליציה של 63 ולא 64. גם בלי גלנט. לא יקרה כלום".

בן גביר סיפר: "כשנציגי הצלב האדום ביקשו ממני לראות את מחבלי הנוח'בה בכלא, אמרתי להם שהם יוכלו רק בתמורה להצגת החטופים, על כל חטוף ישראלי שאראה – הם יוכלו לבקר מחבל חמאס אחד בכלא. עד לרגע זה הם לא חזרו אליי".

לדבריו: "מי אלו הבלתי מעורבים? הזקן שנראה תמים – הוא מעורב בטרור. צריך להפסיק עם התמימות שלנו. עכשיו רוצים שחמולות חמושות ישלטו ברצועה, מספיק עם הקונספציה".

האזינו



0 תגובות